2015/12/02

【ZenSan】Slam Dunk

Posted By: 4Pieces - 晚上8:30:00

Share

& Comment

每個人都有一套漫畫陪伴成長,於我而言,就係Slam Dunk。你地睇緊呢篇文嘅同時,播下面呢首歌,一邊聽,一邊睇。



良城嘅控球、流川嘅技術、三井嘅三分、赤木嘅籃板、櫻木嘅籃板、木暮嘅支持都深深咁烙喺我嘅腦海之中。不過,令我最深刻嘅並唔係呢啲,而係佢地對籃球嘅熱情。



對你地黎講,對三井印象最深可能係佢喺關鍵時刻射入嘅三分球。但對我黎講,三井曾經行錯路,做古惑仔,更加去湘北球場搞事,打傷隊員,好在見到安西教練,講出心底嘅話:我好想打籃球。



混混噩噩過世嘅我地,有冇好似三井咁,有勇氣去問自己深處嘅靈魂,有勇氣咁面對真實嘅自己呢?



記得三井因為空白期,體能下降左唔少,但對翔陽同山王同業嗰陣,就算對手嘅防守有幾嚴密,攰到連自己雙手抬唔起,都仍然同自己講:唔可以放棄。以前安西教練同佢講過:如果放棄,就等於將賽事提早完結。我相信呢句話刻左喺三井嘅腦海,而佢自己都深深明白,如果放棄場賽事,就等於放棄左自己,正因為呢個信念,令佢不斷咁超越極限,射入多球三分。



赤木係一個抱住「全國制霸」夢嘅男人。其實湘北並唔係勁旅,一直靠木暮同赤木勉強支撐下去,所以有好多人唔明白佢,甚至覺得呢樣嘢係天方夜譚,根本冇可能發生。不過赤木冇理會人地嘅睇法,亦冇跳槽,一直堅持落去,夢想用自己雙手帶領湘北奪得全國冠軍,真係一個徹頭徹尾嘅傻仔。 好多人都好似佢咁,傻過,心諗世事不如人意,最尾不知不覺將自己嘅夢想放低左,但有幾多人又可以好似赤木咁,一路堅持落去呢?



湘北對上山王工業,河田喺比賽前半段可以話係完封左赤木,令佢冇哂信心,甚至改變打法。好在魚住點醒左佢:唔好忘記自己係有實力,最後佢夠膽正面面對河田,展示大猩猩嘅力量,吐氣揚眉。世事當然唔會好似漫畫咁如意,但係湘北戰勝山王,話左俾我聽一樣嘢:如果有一陣烏雲,你唔試下撥走,就一定會活在陰霾下;如果肯好似赤木咁,有勇氣去嘗試,有勇氣堅持落去,話唔定可以望到不一樣嘅風景。 夢想係遙遠,但始於足下。 相信係呢一種信念,令佢可以帶領嗰班問題軍團晉身全國大賽。


流川好波、唔多講嘢、唔GEL頭都靚仔、一米八七、唔洗溝都大把女埋身,係一個典型嘅受歡迎設定,應該好受女fans歡迎,對我黎講,最令我深刻嘅係佢對隊友嘅信任。好多人會覺得佢係單打型球員,一味自己拎個波扭下扭下一挑五,其實,佢係口硬心軟、外冷內熱嘅後生仔。



流川同花道好似前世撈亂骨頭咁,佢成日話花道吊車尾,話佢廢,但佢知道花道係有實力,真心相信呢個隊友,對山王工業最尾五秒,佢將個波傳俾花道,而唔係強行上籃。 因為呢一球,湘北以79比78戰勝山王。



好多時,我地會覺得一個人可以做到好多嘢,有超人心態,有更多時候,我地會覺得人地係咁。無論流川把口點講,佢都係打從心底去相信花道,願意相信人,搵到個人俾自己相信,見到佢地擊掌,我會諗起:好兄弟。



講起宮城良田,大家應該會諗起佢潮童LOOK同埋細路仔脾氣,原來井上出左本外傳係有關佢傷心嘅過去,令我對佢有唔一樣嘅睇法。



雖然良田講佢自己戴耳環、穿耳窿係模仿佢偶像,實情唔係咁。話說良田有一個大佢三年嘅哥哥,有一次出去釣魚,良田本身想跟埋去,但佢哥哥講左句:等你大個仔先啦!良田聽到呢句話,馬上發細路仔脾氣,衝口而出:正衰人,你以後唔好番嚟啦!點知呢一句係佢對佢哥哥講嘅最後一句話。



良田戴耳環、GEL蛋撻頭,係想向身在天國嘅哥哥講:哥哥,我長大了。



沉淪與振作,酒與籃球,佢選擇背負傷痛、背負對哥哥嘅歉意,矢志成為全國第一控球後衛,而最尾,佢係成功左,證明左俾全國睇:我有全國第一嘅實力,亦證明左俾佢哥哥睇:我長大了。可能,呢啲就係一個大細路嘅偏執。



櫻木花道係一個自稱天才嘅男人,佢一開始打籃球唔係為左興趣,而係單純為左追女仔,係一個100%嘅門外漢。



但係入左湘北校隊之後,花道喺對津久武嘅比賽,竟然平左縣內單場籃板球嘅紀錄;對翔陽嗰陣,強行灌籃,彈飛花形同埋另一個防守球員;對海南嘅時候,因誤傳累球隊輸波而痛哭流涕,更因罪惡感而剃光頭,搞到自己變左個紅頭和尚;為左係全國大賽有更好表現,佢一星期射二萬球,攰到死都繼續練習;湘北對戰山王,花道因為受傷而被換出場,但佢拼上籃球生涯都要堅持落場打,因為佢侷道:我只有現在。




花道由一個門外漢,成長至一個籃球員,並唔係為左女仔,而係為左籃球,佢自己知道,無嘢可以扼殺佢對籃球嘅熱情,就算暈左,佢腦海都不斷浮現:我好喜歡打籃球。
單純咁喜歡一樣嘢,然後努力咁去追求,無論過程係幾艱辛,花道都一直同自己講:誰都不能左右我。因為喜歡,所以做過嘅一切都係值得。


「Don’t let your motivation burn out」係湘北球員帶埋我嘅信息。雖然我對籃球認識唔深,但每次睇佢地比賽,我都會不自覺熱淚盈眶,被佢地勇於追夢嘅熱情所感動。湘北每個人都有唔同嘅故事,但每個人都係大細路嚟,肯面對自己,問自己最喜歡嘅嘢係咩,然後就拚命咁去追求。無可否認,呢班問題軍團係好傻好天真嘅人,但正因為呢份傻勁、熱情,先可以向平平無奇嘅人生丟石頭,令自己就算到左七、八十歲,都仲有嘢可以拎出嚟回味, 同自己講:我盡力過。

About 4Pieces

Organic Theme. We published High quality Blogger Templates with Awesome Design for blogspot lovers.The very first Blogger Templates Company where you will find Responsive Design Templates.

0 意見:

張貼留言

Copyright © 4Pieces

Designed by Templatezy